Automatinės pavarų dėžės remontas

 

Automobilio su automatine pavarų dėže remontas gali būti labai brangus. Tiesą sakant, tai gali tapti brangiausiu remontu, kokio gali reikėti jūsų automobiliui. O jei nieko apie tai nežinosite, galite išleisti ir dar daugiau. Todėl kiekvienam automobilio savininkui derėtų žinoti kuo daugiau apie šios dalies remontą.

Resurs automatinėms pavarų dėžėms

Pigiausi automobilio greičių dėžės remonto darbai yra tie, kai nereikia iš automobilio išmontuoti pačios pavarų dėžės. Viena tokių problemų galėtų būti netinkamas bėgių perjunginėjimas kompiuterizuotose transmisijose. Tokia bėda gali kilti dėl netinkamus signalus perduodančių daviklių, solenoidų defektų ar sujungimų įtrūkimų. Dėl šių priežasčių kompiuteris gauna neteisingus signalus ir pavarų perjungimas taip pat yra netikslus. Šios problemos dažniausiai sutinkamos automobiliuose, pagamintuose maždaug nuo 2000 metų iki dabar.

Senesnės transmisijos, kurios neturi kompiuterių, dažniausiai susiduria su problemomis, susijusiomis su droselio troso defektais. Tokios problemos nekyla dėl normalaus susidėvėjimo. Vienintelis būdas tokios bėdos atsiradimui - netinkamas sureguliavimas praėjusio remonto metu arba avarija. Dėl šios priežasties reiktų rinktis tik patikimus meistrus ar servisus, kur jums būtų suteiktos kvalifikuotos paslaugos.

Kai kurie automobiliai neturi droselio troso. Vietoj jo jie turi vakuuminį moduliatorių. Dažnai šiuos moduliatorius galima sutvarkyti tiesiog pasukiojant reguliavimo varžtą.

Prieš tikrinant vakuuminį moduliatorių įsitikinkite, kad mechanikas patikrino ir pašalino visus vakuumo nuotėkius. Taip pat jis turėtų įsitikinti, kad variklis dirba normaliai. Dažnai problema būna randama ne automatinėje pavarų dėžėje, o pačiame variklyje, tad vertėtų jį patikrinti.

Kai kurie automatinės pavarų dėžės remonto darbai reikalauja dalių keitimo. Net jei pats keisite detales, užtruksite žymiai trumpiau, jei nereiks išsiimti visos pavarų dėžės. Pavydžiui, nemažai valdymo ir elektronikos dalių galima pasiekti tiesiog nuėmus karterį.

Kai kurie servisai atsisako duoti garantiją tokiems išoriniams darbams. Jie sakosi negalintys garantuoti, kad transmisijos viduje viskas yra gerai, nes negali to patikrinti. Tačiau jei pas mechaniką lankotės ne pirmą kartą, jis greičiausiai nerizikuos prarasti nuolatinio kliento ir padės jums bėdoje.

Pavarų dėžės užsandarinimas reikalingas, kai atsiranda dėžės skysčio nuotėkių. Suprasti, ar pavarų dėžė leidžia skystį labai paprasta - automobilį palikę stovėti ilgesniam laikui, grįžę po juo rasite balutę. Išorinės siūlės gali būti sutvarkytos net nenuimant dėžės, tačiau jei skystį leidžia pro priekinę siūlę, teks pirma iškelti transmisiją ir tada sandarinti.

Žinodami pagrindinius dalykus apie automatinių pavarų dėžių remontą būsite geriau pasiruošę kalbėtis su meistru apie laukiantį remontą. Kuo labiau meistras jaus, kad jūs nusimanote apie tai, tuo daugiau galėsite sutaupyti, nes paprastai mechanikai mėgsta paimti daugiau pinigų iš žmonių, kurie neturi jokios nuovokos apie pavarų dėžių problemas.

Na, o jei norite apsaugoti savo pavarų dėžę profilaktiškai, rinkitės Resurs Total Automatic! Taip be pastangų, pigiai ir efektyviai sumažinsite remonto tikimybę bei pailginsite automatinės pavarų dėžės tarnavimo laiką.